Dag 11 - zondag 21 augustus 2016 - Reisverslag uit Napels, Italië van Familie Jongman - WaarBenJij.nu Dag 11 - zondag 21 augustus 2016 - Reisverslag uit Napels, Italië van Familie Jongman - WaarBenJij.nu

Dag 11 - zondag 21 augustus 2016

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Augustus 2016 | Italië, Napels

We worden wakker met stralend blauwe lucht. Het is al vroeg heerlijk op ons grote balkon. We ontbijten in het resort en installeren ons bij the pool. Lekker maar weer erg warm, veel en vaak in the pool dus. We willen naar het strand. Dus we bellen het shuttlebusje van het hotel, de bestuurder laat ons op weg naar het strand meteen de leuke restaurantjes en winkeltjes zien in de hoofdstraat van Naples (5th Avenue). Leuk voor vanavond.
Het strand is MOOI ! Wit strand, blauwe zee en groene palmbomen!! En een hele mooie pier met veel vissers en een barretje erop. Om de pier heen zwemmen dolfijnen (!) en er duiken pelikanen in zee voor vis. Echt geweldig! We kregen stoelen, handdoeken en parasols mee van het hotel. We vermaken ons hier wel.
Het is weekend dus er zijn veel Amerikaanse gezinnen met veel eten en drinken op het strand. Ze zitten veelal in de schaduw onder de pier of onder grote partytenten met zn allen.
We laten ons eind vd middag weer ophalen om terug naar het hotel te gaan. We zijn goed bijgekleurd. Verbranden gaat echt heel snel zo met die brandende felle zon zo vlakbij de evenaar!! We moeten echt goed smeren.
In het hotel frissen we ons op, rusten wat en gaan dan weer met de shuttle naar het centrum. We eten bij een Italiaans restaurantje, kreeft, fish-risoto en ranzinno. Allemaal heerlijk. We lopen nog door het centrum van Naples. Het is een duur chique stadje maar het heeft heel veel sfeer, overal restaurantjes en lampjes in de straten.
De shuttle brengt ons weer terug naar het resort. We zitten nog lekker even buiten in de warme avondlucht. Het koelt niet echt af hier.
Morgen echt inpakken.... Jammer.

• 22 Augustus 2016 - 16:07

Ellen:

Hoi familie, Wat een prachtig reisverslag en wat een super foto's erbij !!! Een reis om nooit te vergeten ! Dit wordt vast weer een prachtig fotoboek. Nu weer inpakken en terug naar Holland. Jammer maar het is ook fijn om weer thuis te zijn en over jullie geweldige ervaring te praten. Goede reis terug en tot snel Jongmannetjes (en vrouwtjes), doehoeiiii xxx